Politica retur
Cum comand?
Telefonic
Sunați la numărul de telefon 0743.555.333 între orele 9:00–19:00 și suntem la dispoziția dumneavoastră pentru a vă raspunde la orice întrebare și pentru a vă îndruma cu privire la produsele pe care doriți să le comandați.
Trimiteți un email la adresa: office@babybear.ro cu codul produsului dorit, datele dumneavoastră de contact și facturare (adresa de facturare, adresa de livrare și un număr de telefon pentru contact).
Imediat ce vom primi emailul dumneavoastră vă vom contacta telefonic pentru confirmarea comenzii și alte detalii.
Online
Pentru o comandă online, navigați prin categoriile de produse iar când găsiți un produs pe care doriți să îl achiziționați apăsați pe butonul „Adaugă în coș”.
În partea dreaptă aveți coșul dumneavoastră de cumpărături care vă indică câte produse ați adăugat. În orice moment puteți accesa coșul de cumpărături pentru a modifica cantitatea produselor, pentru a șterge un produs sau a verifica valoarea totală a comenzii. Vă rugam să completați toate câmpurile indicate.
Livrare
Livrare direct la orice maternitate din București
Livrare GRATUITĂ, direct la orice maternitate din București, în aceeași zi, doar pentru comenzile efectuate până în ora 12 şi achitate online.
Livrare în aceeași zi în București și Ilfov
Tariful de transport este de 21 lei/colet, iar livrarea în aceeași zi este valabilă doar pentru comenzile efectuate până în ora 12 şi achitate online.
Pentru comenzile care nu sunt achitate online termenul de livrare este standard, respctiv de 1-2 zile lucrătoare.
Livrare în ţară
Livrarea se efectuează în maximum 2-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, cu excepția anumitor situații independente de noi, cum ar fi: condiții meteo nefavorabile, volum mare de comenzi pentru anumite perioade etc.
Produsele se livrează cu firma de curierat FAN COURIER.
Tariful de transport este de 21 lei/colet, pentru orașele care se află în aria de acoperire FAN COURIER, iar pentru cele din afara ariei de acoperire tariful este în funcție de kilometri suplimentari. Vă vom comunica în prealabil tariful de transport.
Transport GRATUIT pentru toate comenzile peste 350 RON.
Politica de Retur
Returnarea produselor se poate face în următoarele cazuri:
Ați primit alt produs/alte produse: În cazul în care vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să ne anunțați în cel mai scurt timp posibil, pentru ca produsul să fie returnat și înlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de către BABY BEAR GIFT S.R.L. În acest caz, vom ridica produsul eronat de la dumneavoastră în prima etapă, urmând ca produsul corect să fie retrimis către dumneavoastră odată ce primim înapoi produsul trimis inițial.
Marfa livrată prezintă deteriorări vizibile: În cazul în care marfa primită prezintă deteriorări vizibile, aveți dreptul să refuzați recepția; în acest caz, vă rugăm să ne anunțați imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (același tip cu cel comandat), caz în care termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesării unei comenzi. Reclamațiile de acest tip se iau în considerare doar în primele 48 de ore de la primirea coletului. După acest termen, reclamațiile nu se vor lua în considerare, excepție făcând cazurile definite în O.U.G. nr.140/2021. Dacă ați primit un produs deteriorat, vom ridica produsul de la dumneavoastră prin serviciul de curierat, urmând ca alt produs (de același tip) să fie retrimis către dumneavoastră odată ce produsul deteriorat ajunge la noi.
Doriți să returnați produsul din alte motive: Conform Ordonanței de urgență nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. În acest caz, cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeaşi stare în care a fost livrat, dacă se poate în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însotit. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate.
Excepțiile
Nu pot fi denunţate contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art.16 din OG 34/2014
Exercitarea Dreptului de Retragere
Consumatorul informează furnizorul cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de retur. În termen de 48 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail număr de înregistrare și detalii cu privire la solicitarea înaintată.
Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare
Costuri suportate de către cumpărător:
- Costuri de retur și transport curier pentru produs în cazul în care cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului. (Art.14)
- Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. (Art.14)
Costuri suportate de către vânzător:
- Produs ce nu este conform cu specificațiile principale din oferta vânzătorului.
- Produs nefuncțional în primele 72 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări la recepție. (Notă: Doar dacă defectul este semnalat în primele 72 ore!)
Rambursarea sumelor
Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător (Art.13, alin. 1, 2, 3 și 4). Cererile de returnare vor fi soluționate într-un termen de 14 zile de la data depunerii actelor necesare prin email (informații de contact) și trebuie să cuprindă următoarele documente: Cererea pentru denunțare unilaterală a contractului, cu datele complete ale persoanei care face denunțarea, semnată și datată, date despre produsul returnat și motivul returnării; factura și copia cărții de identitate a persoanei care apare pe factură ca beneficiar.
Eventuale nelămuriri și reclamații
În cazul în care aveți nelămuriri sau chiar nemulțumiri cu privire la un produs achiziționat de pe www.babybear.ro, vă rugăm să expediați un e-mail în acest sens pe adresa office@babybear.ro, în care să menționați cât mai multe detalii în baza cărora să putem procesa mesajul dumneavoastră. Este foarte important să vă specificați numele complet și corect, data la care ați efectuat comanda, categoria în care se înscriu produsele solicitate, data și metoda de livrare, precum și, ABSOLUT OBLIGATORIU, numărul de comandă, pe care îl găsiți în mesajul de confirmare primit de la BABY BEAR GIFT S.R.L. în urma validării comenzii dumneavoastră. Toate aceste informații vor facilita comunicarea dintre dumneavoastră și BABY BEAR GIFT S.R.L., motiv pentru care vă rugăm să verificați cu atenție inserarea lor integrală și corectă în mesajul dumneavoastră.